Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5500 ₴.Доставка здійснюється згідно з тарифами транспортної компанії "Нова пошта" по всій території України. Вартість доставки до відділення від 60 грн Вартість доставки до поштомата від 60 грн Адресна доставка кур'єром "Нова пошта" по Україні від 95 грн Термін доставки 1-4 робочих дні Термін обробки замовлення 1-4 робочих дні Коли замовлення надійде до відділення, ви отримаєте SMS.
- Самовивіз
Способи оплати
- Пром-оплатаКомісія за переказ: 1% + 5 ₴ Можлива комісія банку: 0,5 − 1,5 % + 5 ₴ за тарифами переказів з картки на картку 4% для кредитних коштів.
- ПісляплатаУ кошику виберіть спосіб оплати "Післяплата". Ви можете сплатити готівкою або карткою, при отриманні товару у кур'єра або у відділенні Нової Пошти. Нова Пошта стягує комісію за переказ післяплати 20 грн + 2% від вартості товару.
- Оплата за реквізитами
Гарантія:
Гарантійне обслуговування
Гарантія — це час, упродовж якого виробник або магазин мають усунути дефекти товару або замінити його на новий.
умови гарантії
Гарантія надається на термін від 1 до 10 років залежно від категорії та моделі товару.
Безплатне гарантійне обслуговування відбувається тільки тоді, коли виникли вади, які не дають змогу використовувати куплений товар за призначенням, з'явилися з вини виробника, а не внаслідок неналежного використання.
У разі виявлення виробничих дефектів упродовж гарантійного терміну товар підлягає заміні завдяки продавцю.
Гарантія на товар не діятиме в цих випадках:
ушкодження виникли в процесі неправильної експлуатації товару;
наявні будь-які механічні пошкодження, отримані під час транспортування, зберігання й експлуатації безпосередньо після оплати та отримання товару покупцем;
покупець самостійно ремонтував або модернізував товар;
у разі виникнення дефекту через вплив зовнішніх незалежних від виробника чинників (перепадів температур, тиску), а також неспостереження покупцем норм експлуатації товару;
відсутні: гарантійний талон, а також документи, що підтверджують продаж.
Як звернутися до виробника щодо гарантії?
Для того щоб вам було надано гарантійне обслуговування, необхідно заповнити гарантійну заяву.
Терміни огляду заяви становлять не більш ніж 3 робочих днів від моменту отримання письма.
Порядок гарантійного обслуговування
У разі виявлення виробничого браку і якщо гарантійний термін ще не закінчився, передбачається такий порядок кроків:
Покупець заповнює й відправляє гарантійну заяву з описом дефектів, докладає світлини або відео несправності.
Упродовж 2 робочих днів фахівець гарантійного відділу зв'язується з покупцем телефоном, уточнює інформацію та пропонує подальші варіанти (заміна всього товару або його частини, необхідний ремонт тощо)
Покупець відправляє несправний товар на адресу виробника. Доставка здійснюється завдяки продавцю.
Виробник відремонтує або новий товар (або його частину) на адресу покупця. Доставка здійснюється завдяки продавцю.
Гарантія — це час, упродовж якого виробник або магазин мають усунути дефекти товару або замінити його на новий.
умови гарантії
Гарантія надається на термін від 1 до 10 років залежно від категорії та моделі товару.
Безплатне гарантійне обслуговування відбувається тільки тоді, коли виникли вади, які не дають змогу використовувати куплений товар за призначенням, з'явилися з вини виробника, а не внаслідок неналежного використання.
У разі виявлення виробничих дефектів упродовж гарантійного терміну товар підлягає заміні завдяки продавцю.
Гарантія на товар не діятиме в цих випадках:
ушкодження виникли в процесі неправильної експлуатації товару;
наявні будь-які механічні пошкодження, отримані під час транспортування, зберігання й експлуатації безпосередньо після оплати та отримання товару покупцем;
покупець самостійно ремонтував або модернізував товар;
у разі виникнення дефекту через вплив зовнішніх незалежних від виробника чинників (перепадів температур, тиску), а також неспостереження покупцем норм експлуатації товару;
відсутні: гарантійний талон, а також документи, що підтверджують продаж.
Як звернутися до виробника щодо гарантії?
Для того щоб вам було надано гарантійне обслуговування, необхідно заповнити гарантійну заяву.
Терміни огляду заяви становлять не більш ніж 3 робочих днів від моменту отримання письма.
Порядок гарантійного обслуговування
У разі виявлення виробничого браку і якщо гарантійний термін ще не закінчився, передбачається такий порядок кроків:
Покупець заповнює й відправляє гарантійну заяву з описом дефектів, докладає світлини або відео несправності.
Упродовж 2 робочих днів фахівець гарантійного відділу зв'язується з покупцем телефоном, уточнює інформацію та пропонує подальші варіанти (заміна всього товару або його частини, необхідний ремонт тощо)
Покупець відправляє несправний товар на адресу виробника. Доставка здійснюється завдяки продавцю.
Виробник відремонтує або новий товар (або його частину) на адресу покупця. Доставка здійснюється завдяки продавцю.