Продавець БУДЬМО! розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
786 відгуків
🔥Дистилятори в наявності. Відправка в день замовлення!🔥Зателефонувати

Дякуємо за замовлення! Ваше замовлення прийнято, ми з вами зв'яжемось у робочий час! Гарного дня!

ТМ "БУДЬМО" Авторська Майстерня Домашніх Дистиляторів
+380 (95) 094-94-20
+380 (67) 573-49-76

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо Ви виявили брак товару, товар не подався або не сподобався, можна обміняти або повернути купівлю упродовж 14 днів із моменту доставки. Повернення товару можливе тільки за дотримання таких умов: Збережений первинний зовнішній вигляд товару та є повна комплектація. Надані документи, що підтверджують факт придбання товару. Порядок повернення Щоб повернути товар вам необхідно зв'язатися з нами. За потреби для підтвердження зламання потрібно буде надіслати фото і/або відео несправного товару. Повернення грошей (за умови дотримання покупцем вимог закону про повернення товару) буде здійснене не пізніше 10 днів із моменту отримання інернет-магазином відповідного вимог. Порядок повернення: 1) клієнт відправляє товар продавцеві; 2) продавець отримує товар; 3) продавець повертає гроші. Якщо товар був оплачений банківською картою — повернення засобів за товари, оплативши банківську картку, виробляється тільки на мапу клієнта, який поплатив товар. Якщо товар був оплачений ціною (доставлений кур'єром) або в роздрібному магазині — засоби можуть бути виплачені клієнту як американському, так і банківському перекладі. Повернення вартості доставляння Якщо Ви виявили брак, вартість доставки підлягає поверненню. У разі повернення товару належної якості вартість доставки не компенсується.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner